تعمیر دستگاه اتورفرکتومتر کراتومتر

تعمیر دستگاه اتورفرکتومتر کراتومتر

تعمیر دستگاه اتورفرکتومتر کراتومتر – تعمیر تجهیزات پزشکی و درمانی در کلینیک تخصصی دیجی برد digi-board صورت می گیرد.

دستگاه اتورفرکتومتر کراتومتر auto refractometer

دستگاه auto refractometer ، در صنعت چشم پزشکی به منظور تشخیص بیماری های چشمی مانند آستیگماتیسم یا اعوجاج قرنیه بسیار مهم هستند. آنها همچنین  برای نصب لنزهای تماسی بسیار مفید هستند.این دستگاه نور را به چشم می تاباند و نحوه تغییر آن در شبکیه چشم را اندازه گیری می کند.

auto refractometer ، برخلاف دستگاه های refraction معمولی از یک الگوریتم فناوری جبهه موج بهره می گیرد که بسیاری از نقاط کانونی یک جبهه موج نور را تجزیه و تحلیل می‌ کند. این دستگاه دارای یک عدسی همگرا است که به جای عدسی های دنباله دار قابل تعویض در فاصله کانونی از چشم قرار می گیرند.

اتورفرکتومتر ، از اصل AR اپتومتر (تغییر مداوم توان  در ابزارهای علمی که پرتو های نور را می شکنند)، پیروی می کند. نور در صفحه کانونی عدسی اپتومتر با جابجایی هدف مرتبط است. بنابراین، می‌ توانیم مقیاسی با فاصله مساوی تهیه کنیم که بتواند تعداد دیوپترهای اصلاحی را نشان دهد.

نکات ضروری حین استفاده دستگاه auto refractometer

تا زمانی که دید واضحی از چشم در مانیتور وجود داشته باشد اندازه گیری فوکوس هر چشم باید به طور جداگانه با تنظیم سطح سنسور گرفته شود .سپس نتایج انکسار خودکار چشم را می توان پس از سه بار تکرار همان فرآیند چاپ کرد.

انواع دستگاه refractometer چشم پزشکی

دستگاه رفرکتومتر چشم پزشکی به سه دسته portable قابل حمل ، Handheld دستی خودکار و رومیزی Table-top autorefractor طبقه بندی می شوند.

رفرکتومر portable قابل حمل ،  به اپتومتریست ها اجازه می دهد تا جمعیت های در معرض خطر و غربالگری کودکان، مراقبت های پزشکی در مناطق دورافتاده و مناطق فاجعه را بررسی کنند.

رفرکتورهای خودکار دستی Handheld شامل یک ابزار دستی است که می تواند برای تعیین اندازه گیری صحیح عدسی چشم استفاده شود. این ابزار در فاصله ۵ سانتی متری در سطح چشم فرد قرار می گیرد و بیمار بایستی به تصویری که توسط دستگاه پخش می شود تمرکز کند.

رفرکتورهای خودکار رومیزی Table-top را می توان در کلینیک اپتومتریست مشاهده کرد. بیمار پیشانی خود را نزدیک دستگاه قرار می دهد و اشعه مادون قرمز از دستگاه به چشم بیمار هدایت می شود. سپس دستگاه پرتوهای برگشتی را می گیرد. این ابزار اندازه گیری دقیق اجزای کروی، استوانه ای و محوری چشم را نشان می دهد.

معرفی دستگاه auto refractometer مدل AR-610

AR-610 ، دارای یک بدنه اصلی و واحد اندازه گیری آن روی یک پایه یکپارچه قرار دارد که اشعه مادون قرمز بسیار ضعیفی را به شبکیه چشم بیمار می تاباند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *